Дистанційне навчання (сайт КРОПИВНИЦЬКИЙ)
Дистанційне навчання ІІ семестр
Вправи на повторення вивчених творів 5-9 класи
5 клас
Сучасна література
У колі добрих героїв
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»
Завдання
Переглянути відеопрезентацію з біографії Роальда Дала.
Прочитати повість-казку Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»
Аудіокнига
Переглянути експрес-урок
Попрацювати з інтерактивним плакатом (сайт Гарної С.Ю.)
Фільм "Чарлі і шоколадна фабрика"
Тести
Записати в зошиті:
Героїв твору Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" та їхні короткі характеристики (підказки в пісеньках Умпа-Лумпів).
Аудіокнига
Переглянути експрес-урок
Попрацювати з інтерактивним плакатом (сайт Гарної С.Ю.)
Фільм "Чарлі і шоколадна фабрика"
Тести
Записати в зошиті:
Героїв твору Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" та їхні короткі характеристики (підказки в пісеньках Умпа-Лумпів).
Розвиток мовлення (письмово) "У колі добрих друзів"
Пам'ятка для написання твору
1.Ти маєш зрозуміти, про що ти повинен
написати
(в цьому
творі ти писатимеш про те, що добре мати друзів . Також ти можеш написати про те, що з друзями можна вигадувати безліч цікавих ігор, шукати пригоди, як це робили герої казок Туве Янсон).
2.Ти маєш зрозуміти, що твій твір має бути
невеликого обсягу – приблизно до однієї сторінки аркуша зошита (1-0,5 сторінки).
3. Твій твір матиме три частини: зачин,
основну частину і кінцівку
(у зачині ти розкажеш, що таке дружба і чому важливо мати друзів. Зверни
увагу на особливості біографії Туве Янсон, яка мала багато братиків і сестричок, але всі вони жили дружно.
У основній
частині ти маєш більш детально розкрити значення дружби і добрих друзів. Адже сама письменниця вигадувала історії про мумі-тролів, щоб світ ставав добрішим і людянішим. Можеш розповісти про друзів Мумі-троля, про їхні пригоди та стосунки.
Ну а в кінцівці ти маєш зробити висновок про те, що важливо мати друзів, і самому треба вміти бути справжнім другом, адже зі справжніми друзями ніколи не доведеться нудьгувати, з ними життя стає цікавішим і
веселішим).
4. Уважно перечитай все, що написано вище і
починай творити.
Туве Янсон "Країна Мумі-тролів"
Завдання
Біографія Туве Янсон
Ще трішки цікавого з біографії письменниці
Переглянути експрес-урок
Читати казки "Комета прилітає" та "Капелюх чарівника"
Записати в зошит:
Записати друзів Мумі-троля та їхні захоплення, інтереси.
Створити "Мумі-альбом" із зображенням персонажів казки (Творче завдання на сторінці 251 підручника "Зарубіжна література").
Ще трішки цікавого з біографії письменниці
Переглянути експрес-урок
Читати казки "Комета прилітає" та "Капелюх чарівника"
Записати в зошит:
Записати друзів Мумі-троля та їхні захоплення, інтереси.
Створити "Мумі-альбом" із зображенням персонажів казки (Творче завдання на сторінці 251 підручника "Зарубіжна література").
Переглянути
Переглянути мультфільми за книгою Туве Янсон
Допомога учням ТУТ
Марина Цвєтаєва
«Книжки в обкладинках червоних»
Завдання
1.Познайомитися з біографією Марини Цвєтаєвої тут
2.Прочитати: підручник сторінки 232-237, дати відповідь на
запитання сторінка 236 «Робота з текстом»
Виразно читати віршЗаписати в зошит:
Виписати епітети та метафори з українського перекладу вірша.
Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див"
Завдання
Дочитати повість Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див". Відповідати на запитання в підручнику сторінки 207-231.
Попрацювати з інтерактивним плакатом (переглянути відео, виконати завдання)
Переглянути
Мультфільм "Аліса в Країні Див"
Фільм "Аліса в Країні Чудес"
Експрес-урок Ольги Ніколенко
Фільм "Аліса в Країні Чудес"
Експрес-урок Ольги Ніколенко
Перевіряємо свої знання
6 клас
Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Читати повість Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Астрід Анна Емілія Ліндгрен
"Міо, мій Міо"
6 клас
Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Читати повість Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Астрід Анна Емілія Ліндгрен
"Міо, мій Міо"
Завдання
1.Прочитати казку А.Ліндгрен "Міо, мій Міо" (аудіокнига)
2.Заповнити таблицю "Два життя Міо"
3.Запишіть, хто з героїв твору уособлює сонячний світ добра, а хто - світ зла, темряви.
4. Запишіть приклади реального та фантастичного у творі.
2.Заповнити таблицю "Два життя Міо"
3.Запишіть, хто з героїв твору уособлює сонячний світ добра, а хто - світ зла, темряви.
4. Запишіть приклади реального та фантастичного у творі.
Переглянути
Експрес-урок
Фільм "Міо, мій Міо"
Перевір свої знання:
Кросворд
Гра "Вірно - не вірно"
Гра "Упізнай героя"
Вікторина-тест
Фільм "Міо, мій Міо"
Перевір свої знання:
Кросворд
Гра "Вірно - не вірно"
Гра "Упізнай героя"
Вікторина-тест
Роберт Шеклі "Запах думки"
Роберт Шеклі "Запах думки"
Завдання
Буктрейлер до оповідання "Запах думки"
Інтерв'ю з Робертом Шеклі
Переглянути експрес-урок
Мультимедійний підручник ТУТ
Допомога учню ТУТ
Рей Бредбері "Усмішка"
Буктрейлер до оповідання "Запах думки"
Інтерв'ю з Робертом Шеклі
Переглянути експрес-урок
Мультимедійний підручник ТУТ
Допомога учню ТУТ
Інтерв'ю з Робертом Шеклі
Переглянути експрес-урок
Мультимедійний підручник ТУТ
Допомога учню ТУТ
Рей Бредбері "Усмішка"
Завдання
Переглянути експрес-урок
Прочитати новелу Рея Бредбері "Усмішка" (аудіокнига "Усмішка" )
Підручник: сторінки 208-215.
Виконати завдання і записати в зошит
Прочитати новелу Рея Бредбері "Усмішка" (аудіокнига "Усмішка" )
Підручник: сторінки 208-215.
Виконати завдання і записати в зошит
Переглянути
Генрі Лонгфелло "Пісня про Гаявату"
Завдання
Ознайомитися з біографією Генрі Лонгфелло
Прочитати Генрі Лонгфелло "Пісня про Гаявату"
Роберт Бернс «Моє серце в верховині…».
Завдання
Випишіть епітети, метафори з вірша Р.Бернса «Моє серце в верховині…».
Вивчіть напам’ять вірш «Моє серце в верховині…».
Дати відповідь на запитання.
Вивчіть напам’ять вірш «Моє серце в верховині…».
Дати відповідь на запитання.
7 клас
Анна Гавальда "35 кіло надії"
Корнелія Функе "Чорнильне серце"
7 клас
Анна Гавальда "35 кіло надії"
Корнелія Функе "Чорнильне серце"
Завдання
Прочитати твір Корнелії Функе "Чорнильне серце"
Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула».
Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула».
Завдання
Читати Діана Вінн Джонс "Мандрівний Замок Хаула"
Записати в зошит:
1.Які риси характеру притаманні Софі?
2.З якими таємницями стикнулася героїня, потрапивши до замку Хаула?
3.Виписати елементи казки та детективу.
Читати Діана Вінн Джонс "Мандрівний Замок Хаула"
Записати в зошит:
1.Які риси характеру притаманні Софі?
2.З якими таємницями стикнулася героїня, потрапивши до замку Хаула?
3.Виписати елементи казки та детективу.
3.Виписати елементи казки та детективу.
Переглянути
Трейлер
Екранізацію твору (аніме)
Айзек
Азімов «Фах»
Айзек
Азімов «Фах»
Завдання
Записати в зошит:
Порівняльна характеристика героїв оповідання «Фах» Джорджа Плейтена та Тревіліяна:
1.Соціальний стан героїв.
2.Моральні цінності.
3.Ставлення о вибору професії та самостійного здобуття знань.
4.Мрії про професію.
5.Доля героїв після Дня Освіти.
Порівняльна характеристика героїв оповідання «Фах» Джорджа Плейтена та Тревіліяна:
1.Соціальний стан героїв.
2.Моральні цінності.
3.Ставлення о вибору професії та самостійного здобуття знань.
4.Мрії про професію.
5.Доля героїв після Дня Освіти.
Переглянути
Рюноске Акутагава "Павутинка"
Рюноске Акутагава "Павутинка"
Завдання
Прочитати новелу Рюноске Акутагави "Павутинка" (аудіокнига)
Розкрийте прихований (символічний) зміст образів новели «Павутинка» Р. Акутаґави (записати в зошит):
Лотос —
Ріка Сандзунокава —
Шпиляста гора —
Павучок —
Криваве озеро —
Розкрийте прихований (символічний) зміст образів новели «Павутинка» Р. Акутаґави (записати в зошит):
Лотос —
Ріка Сандзунокава —
Шпиляста гора —
Павучок —
Криваве озеро —
Герберт Джорж Уелс "Чарівна крамниця"
Герберт Джорж Уелс "Чарівна крамниця"
Завдання
Прочитати Г.Уеллс "Чарівна крамниця"
Дати відповідь на запитання
Написати твір-роздум про свої улюблені речі або іграшки «Світ, який для мене завжди живий...»
Написати твір-роздум про свої улюблені речі або іграшки «Світ, який для мене завжди живий...»
Переглянути
О.Генрі "Дари волхвів", "Останній листок"
Завдання
Прочитати новели О.Генрі "Дари волхвів", "Останній листок"
Записати в зошит визначення новели, ознаки новели.
Ознайомитися з коментарями до аналізу новели тут.
Перевірити свої знання за запитаннями. Тест.
Перевірити свої знання ТУТ.
Записати в зошит:
Скласти порівняльну характеристику Сью і Джонсі (записати)
Літературний диктант (записати в робочий зошит)
Записати в зошит визначення новели, ознаки новели.
Ознайомитися з коментарями до аналізу новели тут.
Перевірити свої знання за запитаннями. Тест.
Перевірити свої знання ТУТ.
Записати в зошит:
Скласти порівняльну характеристику Сью і Джонсі (записати)
Літературний диктант (записати в робочий зошит)
Переглянути
Біографія О.Генрі
Експрес-урок аналізу новели "Дари волхвів"
Експрес-урок аналізу новели "Останній листок"
Короткометражний відеофільм за мотивами новели О.Генрі "Дари волхвів"
Аудіокнига "Останній листок"
Експрес-урок аналізу новели "Дари волхвів"
Експрес-урок аналізу новели "Останній листок"
Короткометражний відеофільм за мотивами новели О.Генрі "Дари волхвів"
Аудіокнига "Останній листок"
8 клас
Маркус Зузак "Книжкова злодюжка"
Барбара Космовська «Буба», «Буба: мертвий сезон»
Маркус Зузак "Книжкова злодюжка"
Завдання
Прочитати романи Барбари Космовської "Буба",
"Буба: мертвий сезон"
Записати в зошит
1.Чим захоплювалася, цікавилася Буба, про що мріяла?
2.Поясніть висловлювання Буби:"Іноді краще бути самій, аніж з кимось, хто зробить твоє життя сірим і безрадісним". Чи згодні ви з героїнею?
3.Напишіть різдвяні листівки для улюблених персонажів роману.
2.Поясніть висловлювання Буби:"Іноді краще бути самій, аніж з кимось, хто зробить твоє життя сірим і безрадісним". Чи згодні ви з героїнею?
3.Напишіть різдвяні листівки для улюблених персонажів роману.
Переглянути
Річард Бах «Чайка
Джонатан Лівінгстон»
Завдання
Прочитати повість Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"
Прослухати : Аудіокнига
Записати в зошит:
Виписати афоризми Р.Баха. Коротко прокоментувати їх.
Написати твір-роздум на одну з тем:
"Як досягти висоти польоту в житті" або "Духовна траєкторія життя людини"
Презентація життя і творчості Річарда Баха
Прослухати : Аудіокнига
Записати в зошит:
Виписати афоризми Р.Баха. Коротко прокоментувати їх.
Написати твір-роздум на одну з тем:
"Як досягти висоти польоту в житті" або "Духовна траєкторія життя людини"
(робота Л.Сич)
Переглянути
Презентація життя і творчості Річарда Баха
Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Завдання
Мольєр "Міщанин-шляхтич"
Завдання
Перечитати комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич"
Опрацювати сторінки 228-254 підручника.
Записати в зошит:
Позитивні та негативні риси характеру Журдена.
Приклади комічного, які використовує автор у п'єсі.
Позитивні та негативні риси характеру Журдена.
Приклади комічного, які використовує автор у п'єсі.
Переглянути
Біографія Мольєра
Допомога учню
Спектакль "Міщанин-шляхтич" 1 частина, 2 частина.
Виконати завдання
Образи п'єси
Допомога учню
Спектакль "Міщанин-шляхтич" 1 частина, 2 частина.
Виконати завдання
Образи п'єси
9 клас
Позакласне читання
Гарпер Лі "Убити пересмішника"
9 клас
Позакласне читання
Гарпер Лі "Убити пересмішника"
Завдання
Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар»
Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар»
Завдання
Прочитати Шолома-Алейхем "Тев'є-молочар"
Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання»
Прочитати роман Еріка Вольфа Сігела "Історія одного кохання"
Переглянути експрес-урок О.Ніколенко
Робота в зошиті:
Напишіть від імені героя (героїні) лист іншому героєві (героїні).
Михайло Опанасович Булгаков
«Собаче серце»
Прочитати Шолома-Алейхем "Тев'є-молочар"
Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання»
Прочитати роман Еріка Вольфа Сігела "Історія одного кохання"
Переглянути експрес-урок О.Ніколенко
Робота в зошиті:
Напишіть від імені героя (героїні) лист іншому героєві (героїні).
Напишіть від імені героя (героїні) лист іншому героєві (героїні).
Михайло Опанасович Булгаков
«Собаче серце»
Завдання
Ознайомитися з біографією М.Булгакова.
Записати в зошит:
Дайте відповідь на запитання: Що не подобалося Преображенському в новій соціальній системі? Наведіть цитати.
Напишіть продовження повісті "Собаче серце"
Записати в зошит:
Дайте відповідь на запитання: Що не подобалося Преображенському в новій соціальній системі? Наведіть цитати.
Напишіть продовження повісті "Собаче серце"
Переглянути
Екранізація повісті "Собаче серце"
Бернард Шоу "Пігмаліон"
Завдання
Прочитати п'єсу Бернарда Шоу "Пігмаліон"
Записати в зошит:
Сторінка 156 підручника: Компетентність "Комунікація" (1,2), "Самовираження" (1) (За бажанням).
Сторінка 156 підручника: Компетентність "Комунікація" (1,2), "Самовираження" (1) (За бажанням).
Комментариев нет:
Отправить комментарий