7 клас





Електронний підручник "Зарубіжна література" Є.Волощук

Електронний підручник "Зарубіжна література" О.Ніколенко




Адам Міцкевич "Непевність"






Джон Бойн "Хлопчик у смугастій піжамі"



Роберт Льюїс Стівенсон
«Балада про вересовий напій»








Адам Міцкевич. «Світязь»










Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»





Урок "Образ справжнього лицаря в баладі Ф.Шиллера "Рукавичка"

Балади про Робіна Гуда (читати онлайн)











Анна Гавальда "35 кіло надії"

Корнелія Функе "Чорнильне серце"

Прочитати твір Корнелії Функе "Чорнильне серце"
Переглянути буктрейлер

Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула».

Читати Діана Вінн Джонс "Мандрівний Замок Хаула"
Екранізацію твору (аніме)



Айзек Азімов «Фах»






Прочитати повість Айзека Азімова "Фах"


      
                                       

Рюноске Акутагава "Павутинка"




















Герберт Уеллс "Чарівна крамниця"













О.Генрі. "Дари волхвів", "Останній листок"




Знати визначення  літературного терміну - НОВЕЛА







Перевірити свої знання за запитаннямиТест.

Електронна книга (О.Залізницька)








Позакласне читання



Майн Рід "Вершник без голови" (читати твір повністю)

Фільм "Вершник без голови"

Артур Конан Дойл


















Едгар Алан По "Золотий жук"

















Костянтин Симонов "Жди мене..."












Генріх Гейне







Роберт Бернс




Пісня англійською мовою (A RED, RED ROSE by Robert Burns, sung by Andy M. Stewart)




Позакласне читання Л.Уліцька "Паперова перемога" читати онлайн

Олександр Грін "Пурпурові вітрила"











Дистанційне навчання (листопад - 2020)

ТЕМА. Редьярд Кіплінг. «Балада про Схід і Захід», «Якщо».


Допомога учню ТУТ.

ТЕМА. Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм». 


Читати текст "Останній дюйм"Дж.Олдріджа.





Картки Н.Гиренко



ТЕМА.  Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Василь Володимирович Биков. «Альпійська бала­да». Особливості сюжету і композиції повісті.

ЗАВДАННЯ: 

Відеоурок




Перевір свої знання: пройди тест.

ТЕМА. Друга світова війна у європейській поезії. 

К. І. Галчинський «Пісня про солдатів Вестерплятте» 

ЗАВДАННЯ: 
1.Переглянути відео  "Історична основа вірша" (Л.Сич)
2. Прослухати аудіо читання вірша.
4. Виписати в зошит художні засоби (епітети, метафори, порівняння), тему та ідею вірша.
5. Допомога учням ТУТ.

Л.Сич


ТЕМА.  Друга світова війна у європейській поезії

А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»

                                 

ЗАВДАННЯ: 

1.Сторінки підручників: Є.Волощук - 91-93; О.Ніколенко -78-79.
2. Виписати епітети з вірша. Наприклад: невимовний (гнів),ніжних (трав)....
3. Знайти в інтернеті відомості про місто Веймар і записати прізвища митців, творчість яких була пов'язана з цим містом.






Урок за темою


ТЕМА. Вальтер Скотт "Айвенго". Історичний колорит твору і засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.


ЗАВДАННЯ:
Створити Фейсбук- чи Інстаграм-сторінку одного з героїв твору, чи план відео у Тік-Ток (про що і про який епізод твору там би йшлося?)
Наприклад,  до вашої уваги шаблони (ви можете використовувати свої варіанти):

Шаблон Л.Сич

Роботу виконуємо в  зошиті чи на А-4, у кого є можливість - в інтернеті (надіслати скріншот). Успіху!!!

Перевір свої знання тексту граючи ТУТ.

ТЕМА. Ровена та Ребекка – дві різні долі.

ЗАВДАННЯ
1.Заповнити таблицю в зошиті

2.На основі зібраного матеріалу визначити риси характеру героїнь
 (можна зобразити у вигляді прийому Кола Вена)



ТЕМА. В.Скотт “Айвенго”. Зіткнення добра, краси й справедливості з жорстокістю та підступністю.

ЗАВДАННЯ
1. Заповнити таблицю.

Характеристика лицарів-норманів

Лицарі-нормани

Зображення на щиті

Вчинки

Риси характеру

Висновок

 Чи дотримується він Кодексу честі лицарів?

Фрон-де-Беф

 

 

 

 

Моріс де Брасі

 

 

 

 

Бріан де Буагільбер

 

 

 

 

3. Переглянути: Мультфільм "Айвенго"фільм "Баллада о доблестном рыцаре Айвенго" ( реж. Сергей Тарасов, 1983 г.)









Література 7 клас

Уроки  зарубіжної літератури

Біографія О.Генрі (відео)

 Про книгу Д.В.Джонс "Мандрівний замок Хаула"

Пазл "Шерлок Холмс"

Буктрейлер за повістю О.Гріна "Пурпурові вітрила"

Біографія Олександра Гріна (відео)

Едгар Алан По (відеопрезентація біографії)


Роберт Бернс "Моє серце в верховині"

Д.В.Джонс "Мандрівний замок Хаула" (читати онлайн)



Е.По Відео (біографія)
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури
Конспект уроку "К.Симонов "Жди мене"
К.Симонов "Жди мене" (відео)

Посилання на електронний підручник О.Ніколенко
Клас: 7
Тема. Майстер японської новели Рюноске Акутагава. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Мета: ознайомити учнів з творчістю японського письменника Рюноске Акутагава; розпочати аналітичне дослідження тексту Р.Акутагави «Павутинка»; розвивати вміння виявляти основні моральні та філософські проблеми твору, їх художнє втілення в подіях, образах, символах, що є однією з ознак філософської новели; розвивати навички виразного читання; сприяти вихованню кращих моральних якостей учнів.
Тип уроку: вивчення нової теми.
Обладнання: слайд-презентація, тексти твору.
Епіграф: Хто людям добра бажає, той і собі має.
                             Народне прислів’я
Хід уроку
І. Вступна частина.
1.Організаційний момент.
2.Перевірка домашнього завдання.
3.Актуалізація опорних знань.
Бесіда:
-Назвіть характерні ознаки такого епічного жанру як новела.
-З якими видами новели ви вже знайомі? (психологічна, фантастична)
4.Оголошення теми, мети уроку. Мотивація.
Вчитель. Ми продовжуємо знайомитися з видами  новели. Сьогодні я вас запрошую  до загадкової східної  країни, яка першою зустрічає сонце  – до Японії. Що вам відомо про цю країну? Які твори  цього народу ми вже з вами вивчали у попередніх класах? Ви дізнаєтеся про творчість відомого японського письменника Рюноске Акутагави, спробуємо збагнути сенс філософської  ідеї про моральну справедливість, дати відповідь на запитання: Чи достатньо однієї «дрібниці», щоб вибратися з пекла?
ІІ.Основна частина.
1.Демонстрація презентації «Життя і творчості Рюноске Акутагави».
Бесіда
-Яке враження справила на вас доля письменника?
-Яким було його дитинство?
-Що пов’язувало письменника з європейською культурою?
-Творчість яких європейських письменників цікавила Р.Акутагаву?
2. Аналітичне дослідження тексту новели (за перекладом І.Дзюби).
Бесіда на з’ясування первинного сприйняття тексту (учням було задане випереджальне завдання прочитати новелу).
-Яке враження залишила у вас новела «Павутинка»?
-Що здалося для вас незрозумілим? Незнайомим?
-Які питання у вас виникли під час прочитання тексту?
-Які почуття охоплювали вас під час читання?
Бесіда на основі герменевтичних запитань.
Виразно прочитайте перший абзац твору. Яким чином читач розуміє, що потрапив у міфологічний світ? (йдеться про рай, про Будду)
Якими кольорами зображений рай? (світлими) Яка квітка панує в раю? (лотос)
Словникова робота.
Лотос – рослина, традиційний  символ чистоти. Народжується в мутній болотяній воді, однак з’являється на світ незаплямованою і чистою.
Будда – в буддизмі істота, що досягла пробудження і вийшла з кола страждань.
Сандзукава – річка, яку переходять грішники до того як потрапити в пекло.
Шпиляста гора – гора в пеклі.
Чому саме лотоси? (символ чистоти)
Який час доби? Чому саме ранок? (час пробудження, оновлення)
Чому саме товща води розділяє рай і пекло? Яке порівняння використовує автор? (товща води , «як кришталь», очищення, «можна розгледіти, як в стереоскопі» - детально, до дрібниць)
Куди спрямований погляд Будди? Кого він побачив? (в пекло на великого грішника Кандату)
Зачитайте виразно опис пекла. Які кольори переважають в описі? (темні «тьма кромішня», темрява, пітьма, тьмяний блиск шпилястої гори»,червоний «Криваве озеро»).
Чому Будда вирішив врятувати саме Кандату? (він зробив одне добре діло – передумав вбивати павучка)
Чому Будда для порятунку Кандати з пекла спустив саме павутинку? (1- врятований павучок,2 – тоненька,легко може обірватися,нічим  не обтяжена )
Прокоментуйте порівняння автора у рядках «з далекого неба над Кривавим озером у пітьмі, немов боячись людського ока, повисла блискуча сріблиста павутинка». (щоб люди, інші грішники , не побачили, що з пекла хочуть врятувати великого грішника, вбивцю, злочинця, ніби соромлячись цього; з далекого, бо дуже велика відстань від пекла до раю, від гріха до ідеалу непростий шлях).
Чи зрозумів Кандата, чому саме до нього спустилася павутинка, чому отримав шанс на порятунок? (навряд, він «ненароком звів очі вгору», не просив прощення , не каявся, не задумувався, чому він в пеклі, а тому «на радощах… вчепившись за неї (за павутинку) поліз угору, до раю»).
Як ви розумієте міркування Кандати 6 «Як все піде на лад, то і в раю можна опинитися»? (якщо ніхто і ніщо йому не завадить. Кандата мав сумнів)
Чому саме після того, як Кандата прокричав, що врятований, він побачив грішників, що п’ялися вгору по павутинці? Прослідкуйте, які звуки наповнюють рай і пекло. (у раю і в пеклі тихо, тихо спускається павутинка. Тишу розриває крик Кандати, ніби той порушує гармонію, лад).
Чому павутинка розірвалася саме над Кандатою і він полетів униз? (він хотів урятуватися сам. Автор іронізує, коли найбільший грішник гукає до людей, які пнуться по павутинці «Ей, грішники!»)
Чому засмутився Будда? (Кандата через свій егоїзм, «черстве серце» знов полетів назад у пекло)
Чим закінчується новела? (описом лотоса, якому до всього байдуже, який був таким білим і запашним, як і на початку твору. Автор використовує обрамлення: починається і закінчується твір описом лотоса). Який час доби в кінці? (полудень)
Хто живе в межах космосу і підвладний часу: Будда чи лотос? (Будда) (природа як самоцінність)
Поміркуйте, чому автор створює таку ситуацію для Кандати? (щоб перевірити його, давши шанс на порятунок. Кожна людина має шанс на спасіння, але не кожна може витримати цей іспит. Лише людина з добрим серцем і світлою душею може потрапити до раю)
Накресліть схему.
Добре серце + любов до людей = рай
Черстве серце + егоїзм = пекло
ІІІ.Підсумкова частина
1.Вправа «Обери позицію»
Так чи достатньо однієї «дрібниці», щоб урятуватися з пекла? (так, і обґрунтовують свою відповідь; ні,  і обґрунтовують свою відповідь)
2.Підбиття підсумків уроку. Аргументація оцінок.
3.Домашнє завдання.
1. Поміркувати, які проблеми порушує автор в новелі.


pages;onClosedMenu=pages;postNum=2;src=link

Комментариев нет:

Отправить комментарий