Навчаємося дистанційно



Дистанційне навчання (сайт КРОПИВНИЦЬКИЙ)


Дистанційне навчання ІІ семестр

Вправи на повторення вивчених творів 5-9 класи

5 клас

Сучасна література
У колі добрих героїв

Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика»

Завдання


Прочитати повість-казку Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»

Аудіокнига

Переглянути експрес-урок

Попрацювати з інтерактивним плакатом (сайт Гарної С.Ю.)

Фільм "Чарлі і шоколадна фабрика"

Тести

Записати в зошиті:

Героїв твору Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика" та їхні короткі характеристики (підказки в пісеньках Умпа-Лумпів).



Розвиток мовлення (письмово) "У колі добрих друзів"

Пам'ятка для написання твору

1.Ти маєш зрозуміти, про що ти повинен написати 
(в цьому творі ти писатимеш про те, що добре мати друзів . Також ти можеш написати про те, що з друзями можна вигадувати безліч цікавих ігор, шукати пригоди, як це робили герої казок Туве Янсон).

 2.Ти маєш зрозуміти, що твій твір має бути невеликого обсягу – приблизно до однієї сторінки аркуша зошита (1-0,5 сторінки).

3.  Твій твір матиме три частини: зачин, основну частину і кінцівку
зачині ти розкажеш, що таке дружба і чому важливо мати друзів. Зверни увагу на особливості біографії Туве Янсон, яка мала багато братиків і сестричок, але всі вони жили дружно
У основній частині ти маєш більш детально розкрити значення дружби і добрих друзів. Адже сама письменниця вигадувала історії про мумі-тролів, щоб світ ставав добрішим і людянішим. Можеш розповісти про друзів Мумі-троля, про їхні пригоди та стосунки. 
Ну а в кінцівці ти маєш зробити висновок про те, що важливо мати друзів, і самому треба вміти бути справжнім другом, адже зі справжніми  друзями ніколи не доведеться нудьгувати, з ними життя стає цікавішим і веселішим).

4.  Уважно перечитай все, що написано вище і починай творити. 
    
                                                                   
Туве Янсон "Країна Мумі-тролів"

Завдання

Біографія Туве Янсон

Ще трішки цікавого  з біографії письменниці

Переглянути експрес-урок

Читати казки "Комета прилітає" та "Капелюх чарівника"

Записати в зошит:

Записати друзів Мумі-троля та їхні захоплення, інтереси.

Створити "Мумі-альбом" із зображенням персонажів казки (Творче завдання на сторінці 251 підручника "Зарубіжна література"). 


Переглянути

Переглянути  мультфільми за книгою Туве Янсон

Допомога учням ТУТ

Марина Цвєтаєва 

«Книжки в обкладинках червоних»

Завдання

1.Познайомитися з біографією Марини Цвєтаєвої тут

2.Прочитати: підручник сторінки 232-237, дати відповідь на запитання сторінка 236 «Робота з текстом»
Виразно читати вірш

Записати в зошит: 

 Виписати епітети та метафори з українського перекладу вірша.

Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див"

Завдання

Дочитати повість Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див". Відповідати на запитання в підручнику сторінки 207-231.

Попрацювати з інтерактивним плакатом (переглянути відео, виконати завдання)

Переглянути




6 клас

Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки"


Переглянути фільм

Перевірте свої знання ТУТ.

Астрід  Анна  Емілія Ліндгрен
"Міо, мій Міо"

Завдання

1.Прочитати казку А.Ліндгрен "Міо, мій Міо" (аудіокнига)

2.Заповнити таблицю "Два життя Міо"



3.Запишіть, хто з героїв твору уособлює сонячний світ добра, а хто - світ зла, темряви.
4. Запишіть приклади реального та фантастичного у творі.

Роберт Шеклі "Запах думки"

Завдання

Ознайомитися з біографією Роберта Шеклі

Прочитати оповідання Роберта Шеклі "Запах думки"

Аудіокнига Р.Шеклі "Запах думки"

Тестування

Онлайн-гра

Переглянути

Буктрейлер до оповідання "Запах думки"

Інтерв'ю з Робертом Шеклі

Переглянути експрес-урок

Мультимедійний підручник ТУТ

Допомога учню ТУТ
Рей Бредбері "Усмішка"

Завдання

Переглянути експрес-урок

Прочитати  новелу Рея Бредбері  "Усмішка"  (аудіокнига "Усмішка" )

Підручник: сторінки 208-215.

Виконати завдання і записати в зошит







Переглянути

Завдання

Ознайомитися з біографією Генрі Лонгфелло

Прочитати Генрі Лонгфелло "Пісня про Гаявату"


Роберт Бернс «Моє серце в верховині…».

Завдання

Випишіть епітети, метафори з вірша Р.Бернса «Моє серце в верховині…».
Вивчіть напам’ять вірш «Моє серце в верховині…».
Дати відповідь на запитання.

7 клас

Анна Гавальда "35 кіло надії"

Корнелія Функе "Чорнильне серце"

Завдання

Прочитати твір Корнелії Функе "Чорнильне серце"


Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула».

Завдання

Читати Діана Вінн Джонс "Мандрівний Замок Хаула"

Записати в зошит:
1.Які риси характеру притаманні Софі?
2.З якими таємницями стикнулася героїня, потрапивши до замку Хаула?
3.Виписати елементи казки та детективу.

Переглянути

Трейлер 

Екранізацію твору (аніме)


Айзек Азімов «Фах»

Завдання

Прочитати повість Айзека Азімова "Фах"

Записати в зошит:
Порівняльна характеристика героїв оповідання «Фах» Джорджа Плейтена  та   Тревіліяна:
1.Соціальний стан героїв.
2.Моральні цінності.
3.Ставлення о вибору професії та самостійного здобуття знань.
4.Мрії про професію.
5.Доля героїв після Дня Освіти.





Переглянути

Рюноске Акутагава "Павутинка"

Завдання

Прочитати новелу Рюноске Акутагави "Павутинка" (аудіокнига)
Розкрийте прихований (символічний) зміст образів новели «Павутинка» Р. Акутаґави (записати в зошит):
Лотос — 
Ріка Сандзунокава — 
Шпиляста гора — 
Павучок — 
Криваве озеро

Завдання

Прочитати Г.Уеллс "Чарівна крамниця"
Дати відповідь на запитання
Написати твір-роздум про свої улюблені речі або іграшки «Світ, який для мене завжди живий...»  

Переглянути



О.Генрі "Дари волхвів""Останній листок"

Завдання

Прочитати новели О.Генрі "Дари волхвів", "Останній листок"
Записати в зошит визначення новели, ознаки новели. 
Ознайомитися з коментарями до аналізу новели тут.
Перевірити свої знання за запитаннями. Тест.
Перевірити свої знання ТУТ.

Записати в зошит:

Скласти порівняльну характеристику Сью і Джонсі (записати)
Літературний диктант (записати в робочий зошит)

Переглянути


Біографія О.Генрі

Експрес-урок аналізу новели "Дари волхвів"

 Експрес-урок аналізу новели "Останній листок"

Короткометражний відеофільм за мотивами новели О.Генрі "Дари волхвів"

Аудіокнига "Останній листок"


8 клас
Маркус Зузак "Книжкова злодюжка"



Барбара Космовська «Буба», «Буба: мертвий сезон»

Завдання

Прочитати романи Барбари Космовської "Буба"

"Буба: мертвий сезон"

Записати в зошит

1.Чим захоплювалася, цікавилася Буба, про що мріяла?
2.Поясніть висловлювання Буби:"Іноді краще бути самій, аніж з кимось, хто зробить твоє життя сірим і безрадісним". Чи згодні ви з героїнею?
3.Напишіть різдвяні листівки для улюблених персонажів роману.

Переглянути

Річард Бах  «Чайка Джонатан Лівінгстон»

Завдання

Прочитати повість Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"

 ПрослухатиАудіокнига

Записати в зошит:

Виписати афоризми Р.Баха. Коротко прокоментувати їх.
Написати твір-роздум на одну з тем:
 "Як досягти висоти польоту в житті" або "Духовна траєкторія життя людини"


(робота Л.Сич)

Переглянути


Презентація життя і творчості Річарда Баха

Завдання

Прочитати повість-казку А.де Сент-Екзюпері "Маленький принц"

Виконати завдання






Мольєр "Міщанин-шляхтич"

Завдання

Перечитати комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич"

Опрацювати сторінки 228-254 підручника. 

Записати в зошит
Позитивні та негативні риси характеру Журдена.
Приклади комічного, які використовує автор у п'єсі.


Гарпер Лі "Убити пересмішника"

Завдання

Завдання

Переглянути експрес-урок про життя та творчість Шолома-Алейхема

Біографія ШоломаАлейхема

Ерік Вольф Сігел. «Історія одного кохання»

Прочитати роман Еріка Вольфа Сігела "Історія одного кохання"

Переглянути буктрейлер
Допомога учню ТУТ
Переглянути трейлер до фільму "Історія кохання"
Робота в зошиті:
Напишіть від імені героя (героїні) лист іншому героєві (героїні).
Михайло Опанасович Булгаков
«Собаче серце»

Завдання

Прочитати повість М.Булгакова "Собаче серце" або прослухати  аудіокнигу
Ознайомитися з біографією М.Булгакова.

Записати в зошит:
Дайте відповідь на запитання: Що не подобалося Преображенському в новій соціальній системі? Наведіть цитати.
Напишіть продовження повісті "Собаче серце"

Переглянути

Екранізація повісті "Собаче серце"

Бернард Шоу "Пігмаліон"

Завдання

Прочитати п'єсу Бернарда Шоу "Пігмаліон"

Опрацювати сторінки 147-157 підручника. 

Записати в зошит:

Сторінка 156 підручника: Компетентність "Комунікація" (1,2), "Самовираження" (1) (За бажанням).

Комментариев нет:

Отправить комментарий